5
خرداد

گتره نویسی(رنج)

اولین تلاشم برای گُتره نویسی

اولین تجربه در #گتره_نویسی
موضوع: #رنج
#الهام_آقاجانی(۷۷)

رنج آدمی را رشد می دهد یا رشد کردن موجب درک کردن و درک موجب رنج می شود؟؟
رنج اگر خوب است چرا ما انسانها از آمدنش هراس داریم
و اگر بد است چرا خیلی از اوقات مادر پاهایش درد می کند و پدر چهره اش به داغی می زند؟!
من هنوز هم نمی فهمم . به راستی فرق دختری که بابا ندارد با دختری که سایه پدر بر سرش همچو سایبانی گسترده شده چیست؟! رنج اگر خوب است چرا خدا به یکی می دهد و از دیگری دریغ می ورزد؟!
از قضا این رنج نیست که دردناک است. این ما انسانها هستیم که دردناکیم. دردناکیم که می گذاریم دختری بیگناه به گریه بیافتد ؛ پسری از بیماری رنج بکشد. مادری دق کند و پدری سایه اش بالای سر فرزندانش نباشد. چرا؟! چون بوقی ندارد که در خیابان بفشارد و خوشحالی اش را با دیگران قسمت کند! باید پشت میله های آهنی تراول دقیقه های عمر خود و زن و فرزندانش را بشمارد! دیگری هم در سواحل آنتالیا یا روی تشک ابریشمی گربه اش را ماساژ دهد و بگوید: قربون چشات بشم! گوگولی من
همه بانگ می زنند که آدمی با رنج آفریده شده اما من فکر می کنم رنج با آدمی آفریده شده! چرا که اگر آدم ها دست یکدیگر را بلند کنند و قفسه سینه شان لبریز از لبخند شود هیچ گاه رنج به ملاقاتمان نمی آید! آنگاه شمع های جادویی چشم هایمان به برکت لبخند شعله می زند و عطر رضایت بر تن لبهایمان ریخته و نفس هایمان را خوش بو می کند!??

 

پ ن: بعدا فهمیدم در آغاز گُتره نویسی باید از پیرامون مطلب شروع به نوشتن می کردم و بعد تو مغز متنم موضوع اصلی رو می آوردم. ولی من از همون اول مشخصه که موضوعم راجع به رنجه!??

 

پ ن ۲: کلاس خوبی بود… پایدار و پر مغز ان شاءالله?

 راستی یادم باشه جزوه کلاسم بذارم. خواستید استفاده بفرمایید. ??

التماس دعا ?


free b2evolution skin
نظر از:  

سلام
بله مطلبتون مفید بود
شماهم درموردوبلاگ ما نظر بدین
http://kosar-esfahan.kowsarblog.ir/

1397/03/08 @ 09:56
پاسخ از: 77 [عضو] 

سلام. ممنونم از حضور شما

1397/03/08 @ 13:45


فرم در حال بارگذاری ...